Nieuws
Gepubliceerd op 17-04-2025
Nieuw portaal gepland in juli
Het nieuwe deelnemersportaal komt in juli beschikbaar. Eerder gingen wij uit van een start in april. SPOA verlengt daarom de aangepaste dienstverlening voor deelnemers tot juli.
Wat te doen als u informatie nodig heeft over uw pensioen?
De komende 8 weken is het nieuwe deelnemersportaal nog niet beschikbaar. In deze periode kunt u wel bij de klantenservice van Visma Idella terecht met vragen of verzoeken aangaande uw pensioen. Op 4 punten verloopt de dienstverlening tijdelijk via een alternatieve route.
- Uw pensioenplanning. Via mijnpensioenoverzicht.nl of de Pensioenchecker-app (downloaden via app- of galaxy store) heeft u inzicht in uw persoonlijke pensioensituatie. Vanaf juli zal dat via het portaal verlopen Visma Idella.
- Wijzigingen in uw persoonlijke situatie kunt u in de komende periode aan de klantenservice doorgeven. De contactgegevens van de klantenservice vindt u onderaan deze brief. De klantenservice verwerkt uw wijzigingen dan in de administratie. Als het portaal beschikbaar is, zijn uw wijzigingen doorgevoerd.
- Pensioengebeurtenissen die niet kunnen wachten, zoals pensioneringen, gaan normaal door. U ontvangt van de klantenservice automatisch een bericht.
- U ontvangt in april, mei en juni nog geen normale premienota. In plaats daarvan ontvangt u voor het 2e kwartaal opnieuw een voorschotnota. De procedure hiervoor is hieronder uiteengezet.
Wij excuseren ons voor het ongemak en werken hard om de situatie zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.