Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
A

A
Gepubliceerd op 13-11-2024

Vanaf 3 februari 2025 nieuwe gegevens klantenservice

AZL sluit de SPOA klantenservice op vrijdag 31 januari 2025. Op maandag 3 februari neemt VISMA Idella de klantenservice van SPOA over. De nieuwe gegevens van de klantenservice zijn:

  • Telefoon: 088 - 230 2317
  • E-mail: klantenservice@apothekerspensioen.nl

 

Formulieren blijven in gebruik

De formulieren op de website van SPOA blijven beschikbaar. U kunt formulieren gebruiken voor:

  • Aanmelden als deelnemer van SPOA
  • Uw pensioen overdragen aan SPOA
  • Uw partner aanmelden
  • Melden arbeidsongeschiktheid
  • SEPA machtiging
  • Wijzigen betaalgegevens
  • Afstandsverklaring bijzonder partnerpensioen
  • Attestatie de vita
  • Aanmelden als lid van BPOA

Vaste klantenservice

De klantenservice krijgt een andere opzet. Er komen 2 medewerkers die vast voor SPOA werken. Na een inwerkperiode en het opdoen van ervaring met de SPOA regeling zullen zij u steeds beter van dienst kunnen zijn.  Daar komt bij dat de servicedesk zelf direct in het administratiesysteem kan om zodoende vragen direct te beantwoorden. Met uw toestemming kan de servicedesk met u meekijken in het portaal en u begeleiden om tot een passende keuze of inzicht te komen. 

Tijdelijk extra service

In de periode dat er geen portaal beschikbaar is voor het doorgeven van wijzigingen, kunt u bij de klantenservice van SPOA terecht voor wijzigingen en vragen. Zaken die u normaal gesproken in het portaal regelt, regelt u tijdelijk via de klantenservice. Ook de communicatie rond belangrijke gebeurtenissen, zoals pensioneren, verzorgt de klantenservice tijdelijk. Voor vragen of ondersteuning kunt u bij de klantenservice terecht.