Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
A

A

U kunt in Mijn Pensioenadministratie iemand machtigen om uw administratie voor SPOA te regelen. Bijvoorbeeld een administratiekantoor of uw werkgever als u in loondienst werkt. Voordat u een machtiging kunt afgeven, moet u eerst uw eigen registratie in Mijn Pensioenadministratie afronden. Daarna doorloopt u de volgende stappen

  1. Ga in Mijn Pensioenadministratie rechtsboven naar Bedrijfsprofiel en kies voor Wijzigen administratiekantoor.
  2. Vul de naam en het KvK-nummer in van de organisatie die u wilt machtigen en geef aan vanaf welke datum deze toegang mag hebben tot uw gegevens en inzage mag hebben in uw gegevenshistorie.
  3. Informeer uw werkgever of administratiekantoor over Mijn Pensioenadministratie. Geef ook door dat een eHerkenningsmiddel op betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig is om te kunnen inloggen in portal.mijnpensioenadministratie.nl/spoa.

    Bent u zelfstandig apotheker? Dan geldt voor u ook de volgende stap:
  4. Leg een (keten)machtiging voor uw administratiekantoor vast. Bespreek met uw eHerkenningsleverancier wat hiervoor nodig is. Meer hierover leest u op de pagina eHerkenning.

      Hebt u alle stappen afgerond? Dan kan uw administratiekantoor of werkgever uw pensioenadministratie verzorgen.